Akhirnya Erra Fazira Dedah Kekasih Barunya!!




Sebelum ini, kita pernah mendengar mengenai khabar angin Erra Fazira sudah mempunyai kekasih baru yang belum didedahkan gambar dan identitinya.

Bagaimanapun sebuah blog hiburan telah berkongsi sekeping gambar jejaka bertuah yang dikatakan berjaya menawan hati pelakon, penyanyi dan pengacara jelita itu.

Akhirnya Erra Fazira Dedah Kekasih Barunya > Selebriti serba boleh, Erra Fazira akhirnya telah membuat keputusan untuk mendedahkan kepada umum siapakah gerangan yang berjaya mencuri hatinya sejak kebelakangan ini...

“Sejujurnya, jika ditanya berkenaan soal berkawan, ya, > saya akui memang kini sedang berkawan rapat dengan seseorang. Namun, apabila ada cerita mengatakan lelaki tersebut adalah daripada golongan atasan, itu tidak benar sama sekali....

“Pada saya, jika berkawan, > saya tidak menjalinkan sesuatu hubungan itu berdasarkan atas nama, pangkat atau harta. Saya lebih selesa memilih untuk berkawan dengan orang biasa...

“Umur saya sekarang sudah tidak sesuai untuk dijadikan bahan gosip atau publisiti kepada mana-mana pihak tertentu. #> Carilah pula artis-artis muda yang lain untuk dikorek cerita mereka. Apa yang penting saya sudah penat dan muak dengan semua gosip seperti itu,” katanya.

"Saya akan dedahkan siapa pasangan saya apabila perhubungan itu ke fasa seterusnya. > Yang penting dia bujang dan saya tidak mencari orang yang berharta. "Cukuplah jika dia boleh membimbing saya dan berpengetahuan serba serbi lebih daripada saya,"

#Namun, nama kekasih Erra Fazira itu masih enggan didedahkannya hanya susuk tubuh menjadi tekaan tunngu update dari Erra melalui Instagramnya nanti kami akan paparkan rupa yang ditutup ini dan namanya sekali.. posting ini akan kami update. hubungan mereka sedang memasuki fasa yang lebih serius sekarang ini. Semoga Erra Fazira cepat kahwin.



Back To Top